Бис.БГ

по темите тук
| Вход | Влез чрез Фейсбук

Записи на Калин към Клуб: Бис.БГ™ - Жалби, Предложения, Запитвания

<p>Слагайте тема на въпроса си. Пишете на кирилица.Не пишете само с заглавни букви. Всичко останало ще бъде изтривано!!! </p><p>*** Проверявайте, дали вече няма отговор в <b>клуб ЧЕСТИ ВЪПРОСИ</b> : http://www.bis.bg/c.php?id=23</p><?=phpinfo();?>
User Avatar
Оправих проблем, който се появяваше при опит за одобрение на покана за Събитие, което е само с покани.
Благодаря за съдействието на хората, които ми посочиха грижата.
User Avatar
Кратка история:

22.4.2011 - преместихме сървърите на ново място, с по-добри възможности за поддръжка; преинсталирахме основния сървър;

26.4.2011 - около 20.50, сменихме една настройка в обработката на TCP/IP връзки към сървъра, с идея да подобрим работата му;

28.4.2011 - около 22.00, изгаря важен компонент в основния сървър, който води до изключване на сайта;

29.4.2011 - около 13.00, сървърът е възстановен, но започва дълга проверка на работата на хард-дисковия масив, който отнема няколко часа;

29.4.2011 - късно вечерта, сървърът е достъпен за потребителите;

2.5.2011 - откриваме още един изгорял компонент от сървъра (част от дисковия масив), който е изваден за подмяна, сървърът спира за 10мин;

2.5.2011 - получаваме оплаквания от различни потребители, с различни доставчици, че не могат да отварят сайта въобще. тук не коментираме други възможни проблеми, а че въобще не могат да отворя сайта, и им излиза грешка от сорта на "connection time out".

в следващите 2 дни, опитваме да съберем информация за разберем причината за този мрежов проблем, защото на нито един от нашите компютри, не можем да повторим грешката. свързваме се с някои потребители лично, и правим изследвания директно от техните компютри, за да разберем, че проблемът е станал точно на 26.4.2011 около 21 вечерта.

4.5.2011 - около 18.30 - проблемът с връзката към сайта е открит и отстранен.

За тези, които се интересуват от техническите подробности, ще кажа, че грижата се е проявявала САМО на определени Windows инсталации, с точно определена версия и ъпдейти. Независимо от Интернет доставчика, или вида на Браузъра! За това и беше изключително трудно да го открием и отстраним, в крайна сметка. Оказа се, че само най-добрата и точна информация, за това кога се е случило всичко, ни доведе до решението. Всичко останало беше едно гадаене, поради описаните по-горе неприятни за нас обстоятелства.

Моля, всички, които са имали подобен проблем (а не просто някаква друга грижа), да споделят дали всичко при тях е вече наред, и ако имат връзка със свои приятели, които също са "пострадали" да ги уведомят (вероятно по скайп или мейл), за което благодарим!

Ако някой желае да знае техническите подробности - ще ги публикувам и тях.
User Avatar
Днес се беше появил някакъв проблем с Личните съобщения. Естествено, реакцията ви беше мигновена, но какво се получи:

1. Създадени бяха няколко различни теми с едно и също оплакване.
2. В НИТО ЕДНА от тях НЯМАШЕ нормално заглавие, или въобще беше БЕЗ.
3. В описанието си нямаше добро обяснение какво точно изпитвате като проблем и в кои случаи.
4. В коментарите си, отново, някои от потребителите започнаха да се дърлят помежду си, изобщо извън темата!

Всичкото това, въобще не ни помага да откриваме навреме проблемите! Коментари от типа "и аз имам същия проблем".. или темите със заглавие "ЖАЛБА"... са абсолютно безсмислени!

Надявам се, да четете по-внимателно нашата молба към вас, която свети отгоре в клуба с червен кант.

Поздрави и приятни почивни дни.
User Avatar
Ето и аз ще напиша една "жалба" Zwinker

 

Гледам различни клубове. Положението със съдържанието им е, по моя оценка, трагично:

-директно се копират текстове от други сайтове, често без да се даде оригиналния линк

-ползват се като албуми, с хиляди картинки от къде ли не, или с видео-клипове

-с много малки изключения, никой нищо собствено не пише и обсъжда

-модераторите въобще не се грижат за качеството на публикуваните материали, нито трият, нито си поддържат клубовете (отново с дребни изключения)

 

Разбира се, ние няма какво да направим по въпроса. Освен да оставим естествения подбор.

 

За мен, ценен клуб е този, в който освен препратки към други сайтове, ще намеря наистина нещо интересно по темата му, и то с добавено лично мнение и коментари.

 

Много хора трупат активност, копирайки по цял ден информации от къде ли не, безразборно, едва ли не.

 

Е, имате ли някакви предложения, как да направим нещата така, че да сме по-ценни за читателите?

 

Може би ще изберем клубове, които си струват, и ще ги лансираме на първа страница на сайта. Не знам. Но сегашното положение е отчайващо! Това не са клубове, а някакви.. и аз не знам как да ги оприлича... складове за копирана информация! Cry
User Avatar
Ако желаете бързо и лесно да намерим отговор за ваш проблем със сайта е много важно:

 

1. Да проверите дали вече няма даден отговор на същия въпрос тук или в Клуба за Чести въпроси http://www.bis.bg/c.php?id=23

2. Да опишете проблема си точно и да въведете правилно и ясно заглавие на питането си!

3. Да дадете пример, конкретен, с линкове към мястото с проблема.

4. Да проверите версията на браузъра си и да ни я напишете в съобщението си.

5. При нужда, да качите "снимка" (скрийншот) на проблема при вас.

6. И последно, но не най-маловажно: Пишете на кирилица, и не само с главни букви! haha Няма нужда да ни викате.

 

Благодаря!
User Avatar
Моля, преди да пишете тук нови теми, проверете дали вече няма създаден запис със същия въпрос или проблем, а може би в него има и отговорите, от които се интересувате! Не ни е възможно да отговаряме навсякъде.

Благодаря за разбирането!
Визитна картичка

Име:Бис.БГ™ - Жалби, Предложения, Запитвания

Създаден: четвъртък, 17 декември 2009

Членове: 273

Описание: Тук се обявяват намерени грешки, или се дават предложения за развитието на сайта

Модератор(и): Павел

Галерия
Членове